Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Vladimír Dědek (Alza): V zákaznické zkušenosti hledáme balanc, který dává byznysový smysl

Vladimír Dědek (Alza): V zákaznické zkušenosti hledáme balanc, který dává byznysový smysl

Obrázek epizody Vladimír Dědek (Alza): V zákaznické zkušenosti hledáme balanc, který dává byznysový smysl

Poslechněte si podcast

22. 11. 2019

22 min

Co Alza považuje za svoji nejvetší slabinu v oblasti customer experience? Jak jim funguje Premium? Proč (zatím) nepersonalizují? A na jaké metriky se v oblasti CX dívají? Díky otevřeným odpovědím Vladimíra Dědka, jednoho z ředitelů Alzy, dostanete poměrně ucelený obrázek toho, jak v Alze nad CX přemýšlejí. A můžete si být jistí, že už za půl roku u nich bude všechno jinak. Vladimír Dědek je skvělý respondent. Odpovídá upřímně, věcně a promyšleně, navíc prokázal velkou trpělivost s rozličnými technickými neduhy v průběhu natáčení. S lidmi z Alzy je vždycky přínosné si povídat, protože v přemýšlení o různých tématech bývají hodně daleko a nebojí se netradičních přístupů.

Popis podcastu

Praktická byznysová témata bez zbytečné omáčky. Co jsme zač? Česká investiční skupina s portfoliem, kde jsou firmy jako Rohlik.cz, Rossum či GLAMI, dříve třeba Heureka nebo Slevomat.