Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Najděte si:

Miton

Byznys

Podcast Cinkátko

Cinkátko je podcast o tématech, která nás v Mitonu baví. Co jsme zač? Budujeme internetové firmy, které používá i vaše mamka i kamarádi. Heureka, Slevomat, Bonami, Rohlik.cz, GLAMI...

21 záznamů

4 odběratelé

OKRs prakticky: Tipy z GLAMI od Pavlíny Paškové

23. 9. 2020

29:29

Závislost na technologiích: Kdo za to může?

15. 9. 2020

25:58

Digitální detox nefunguje

8. 9. 2020

24:39

Trendy 2020: Co změnil covid-19

30. 6. 2020

32:28

LinkedIN 101: Jak tu neztrácet čas

9. 6. 2020

27:14

Jak snížit náklady na polovinu a jak krize pomůže gig economy: Rozhovor se zakladateli Grasonu

24. 5. 2020

19:14

Změní Donio crowdfunding? Rozhovor o naší nové investici

11. 5. 2020

19:43

11 největších aha momentů z nouzového stavu: Anketa mezi startupovými šéfy a šéfkami

23. 4. 2020

14:17

Jak získat zákazníky z YouTube: Tipy od Petry Brodilové z Googlu

15. 4. 2020

30:19

Jak měřit NPS správně: Tipy z praxe od Ondřeje Sedláčka (SatisMeter)

9. 3. 2020

19:51

Technologické trendy 2020, podruhé s Michalem Jirákem z Mitonu

25. 2. 2020

37:20

Trendy v e-commerce pro rok 2020, jak je vidí Michal Jirák z Mitonu

23. 2. 2020

32:33

PR zadarmo: Tipy od Ondřeje Krátkého z Liftaga (1/3)

27. 1. 2020

29:36

Jak získat pozornost médií: Tipy od Zdravka Krstanova z Forbesu (2/3)

27. 1. 2020

15:43

Jak řídit PR agenturu: Tipy od majitelů agentury FYI (3/3)

27. 1. 2020

31:02

Martin Jeřábek (Mapy.cz): Češi nesedí doma na zadku a my jim pomáháme se neztratit

18. 12. 2019

22:10

Pavel Jašek (Google): Naučte se predikovat, kteří zákazníci pro vás budou profitabilní

10. 12. 2019

31:22

Martin Snížek (Rohlik.cz): V krizových situacích zákazníkům pravdivě říkáme, v čem je problém (4/4)

22. 11. 2019

19:04

Vladimír Dědek (Alza): V zákaznické zkušenosti hledáme balanc, který dává byznysový smysl (3/4)

22. 11. 2019

22:49

Filip Trčka (Ambiente): Výsledky mystery shoppingu mají vliv na mzdu manažerů (2/4)

22. 11. 2019

16:57

Tomáš Potměšil (KPMG): Příkladem skvělé dělané zákaznické zkušenosti je Ryanair(1/4)

22. 11. 2019

21:32