Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Tomáš Potměšil (KPMG): Příkladem skvělé zákaznické zkušenosti je Ryanair

Tomáš Potměšil (KPMG): Příkladem skvělé zákaznické zkušenosti je Ryanair

Obrázek epizody Tomáš Potměšil (KPMG): Příkladem skvělé zákaznické zkušenosti je Ryanair

Poslechněte si podcast

22. 11. 2019

21 min

Pokud čekáte obecné konzultantské poučky, budete velmi příjemně překvapení. Tomáš Potměšil má už řadu let na starost žebříček českých firem s nejlepší customer experience, takže o úrovni v této oblasti má velmi slušný přehled. Čekejte užitečné zarámování pojmu CX v českém kontextu a taky pár "aha" momentů u chyb, kterých se firmy často dopouštějí. Omluvte prosím zhoršenou kvalitu zvuku. V dalších dílech už měli hosté mikrofon natočený správnou stranou a taky jsme s hodným pánem ze správy budovy přišli na to, kde se vypíná čerpadlo v našem "studiu".

Popis podcastu

Praktická byznysová témata bez zbytečné omáčky. Co jsme zač? Česká investiční skupina s portfoliem, kde jsou firmy jako Rohlik.cz, Rossum či GLAMI, dříve třeba Heureka nebo Slevomat.