Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Martin Snížek (Rohlik.cz): V krizových situacích zákazníkům říkáme pravdu

Martin Snížek (Rohlik.cz): V krizových situacích zákazníkům říkáme pravdu

Obrázek epizody Martin Snížek (Rohlik.cz): V krizových situacích zákazníkům říkáme pravdu

Poslechněte si podcast

22. 11. 2019

19 min

Rohlik.cz je známý svou až fanatickou snahou o spokojeného zákazníka a otevřenou komunikaci a zákazníci za to firmu milují. Martin Snížek jako šéf CX celé téma zastřešuje, ve čtyřčlenném boardu je to právě on, který reprezentuje zákaznický pohled na věc. Bavili jsme se o metrikách, které v Rohlíku sledují, aby poznali, že jsou zákazníci spokojení. Rohlik.cz je moje srdcovka, zákaznickou spokojenost jsem tam měla svého času na starost. Proto mě vůbec nepřekvapilo, kolik věcí se za ty dva roky změnilo. Křivka učení je v Rohlíku extrémně strmá.

Popis podcastu

Praktická byznysová témata bez zbytečné omáčky. Co jsme zač? Česká investiční skupina s portfoliem, kde jsou firmy jako Rohlik.cz, Rossum či GLAMI, dříve třeba Heureka nebo Slevomat.