
O epizodě podcastu
Je budování značek spíš umění, nebo řemeslo? Proč ho ovládá tak málo lidí a jaké jsou vůbec atributy skvělého marketéra? Proč je Rohlik.cz tak úspěšný? O tom všem jsem mluvila s Jakubem Petřinou, velkým jménem českého marketingu, architektem značky Air Bank a skupinovým CMO Rohlik.cz. Jakube, díky za velmi praktické a konkrétní odpovědi!
Je budování značek spíš umění, nebo řemeslo? Proč ho ovládá tak málo lidí a jaké jsou vůbec atributy skvělého marketéra? Proč je Rohlik.cz tak úspěšný? O tom všem jsem mluvila s Jakubem Petřinou, velkým jménem českého marketingu, architektem značky Air Bank a CMO Rohlik Group.
Jakube, díky za velmi praktické a konkrétní odpovědi!
Popis podcastu
Praktická byznysová témata bez zbytečné omáčky. Co jsme zač? Česká investiční skupina s portfoliem, kde jsou firmy jako Rohlik.cz, Rossum či GLAMI, dříve třeba Heureka nebo Slevomat.
