
O epizodě podcastu
Tři reklamní videa za 40 tisíc korun? Pokud plánujete s video kampaněmi začít, je dobrý nápad neutratit za produkci příliš peněz. Zaprvé budete ve stresu a zadruhé vám nezbydou peníze na mediální investice. Tady jsou tipy z Driveta, jak za pár desítek tisíc udělat na YouTube hodně muziky.
Tři reklamní videa za 40 tisíc korun? Pokud plánujete s video kampaněmi začít, je dobrý nápad neutratit za produkci příliš peněz. Zaprvé budete ve stresu a zadruhé vám nezbydou peníze na mediální investice. Tady jsou tipy z Driveta, jak za pár desítek tisíc udělat na YouTube hodně muziky. Videa, o kterých je řeč, najdete v článku na miton.cz/podcast
Popis podcastu
Praktická byznysová témata bez zbytečné omáčky. Co jsme zač? Česká investiční skupina s portfoliem, kde jsou firmy jako Rohlik.cz, Rossum či GLAMI, dříve třeba Heureka nebo Slevomat.
