
V nejúspěšnější epizodě Cinkátka mluví Jakub Petřina o budování silných značek a zmiňuje několik klíčových lidí pro budování Air Bank. Kromě Tomáše Mrkvičky, se kterým už rozhovor máme, také Karolinu Šrámkovou.
Epizoda s ní má dvě hlavní témata: 1) Proč je důležité dostat brand i (hlavně) dovnitř firmy. A jak to vypadá, když se vám to nepovede. 2) Jak dělat změny, protože na to se Karolina aktuálně specializuje.
V rozhovoru k tomu říká, že "strategii si umí udělat každý, ale na implementaci pak většina vyhoří". A mimo záznam dodává, že na označení konzultant si nepotrpí, protože její specialitou je právě implementace.
Popis podcastu
Praktická byznysová témata bez zbytečné omáčky. Co jsme zač? Česká investiční skupina s portfoliem, kde jsou firmy jako Rohlik.cz, Rossum či GLAMI, dříve třeba Heureka nebo Slevomat.
