
42: Jan Hanuš (honzahanus.com): v Agrofertu jsem se potkal s extrémně tvrdým a konkurenčním prostředím. V PPF jsem se naučil dívat na věci jinak

Pracoval pro Kostelecké uzeniny i pro PPF, tedy pro Babiše i pro Kellnera. Pro dvě zcela odlišné osobnosti s rozdílnými hodnotami a rozdílným přístupem k byznysu. Byl šéfem Mallu v době, kdy ho přebíralo polské Allegro. A v tomto podcastu se podělí o svůj pohled na různé firemní kultury a jejich dopady na byznys. Dnešním hostem je Honza Hanuš.
Popis podcastu
Jak dát svoji firmu do pohybu? Podcast o věcech, které si CEO a top manažeři nechávají pro sebe.
Jak to udělat, aby vaše firma zvládla tuhle turbulentní dobu na jedničku? Jak balancovat na ostří nože mezi akcionáři, zákazníky i zaměstnanci?
Inspirativní rozhovory s lídry, kteří z firemní kultury udělali konkurenční výhodu.
Poslechněte si nejnovější epizody série CEO na ostří nože.
Jak to udělat, aby vaše firma zvládla tuhle turbulentní dobu na jedničku? Jak balancovat na ostří nože mezi akcionáři, zákazníky i zaměstnanci?
Inspirativní rozhovory s lídry, kteří z firemní kultury udělali konkurenční výhodu.
Poslechněte si nejnovější epizody série CEO na ostří nože.