
18: Máte pěknou kuřárnu? Tak se s ní chlubte, radí firmám Jan Klusoň z Welcome to the Jungle

O epizodě podcastu
Firmy by měly věnovat 60 procent času a peněz do budování brandu a 40 procent do aktuálních potřeb. Co těch 60 procent obnáší? Kdy se projeví výsledky a kde firmy nejčastěji chybují? Proč přiznat, že chodíte po práci na pivo?
Firmy by měly věnovat 60 procent času a peněz do budování brandu a 40 procent do aktuálních potřeb. Co těch 60 procent obnáší? Kdy se projeví výsledky a kde firmy nejčastěji chybují? Proč přiznat, že chodíte po práci na pivo?
Popis podcastu
Jak dát svoji firmu do pohybu? Podcast o věcech, které si CEO a top manažeři nechávají pro sebe.
Jak to udělat, aby vaše firma zvládla tuhle turbulentní dobu na jedničku? Jak balancovat na ostří nože mezi akcionáři, zákazníky i zaměstnanci?
Inspirativní rozhovory s lídry, kteří z firemní kultury udělali konkurenční výhodu.
Poslechněte si nejnovější epizody série CEO na ostří nože.