
Tomáš Žlůva, Eduard Dvořák: chemistry meeting jako startér úspěšné a dlouhodobé spolupráce

Naše dnešní hosty spojuje zakázka na dodání interní datové platformy EasyLife. Podíváme se na tento use case pohledem dodavatele (MoroSystems) i zákazníka (Publicis Groupe).
Tomáš Žlůva působí na pozici Executive Innovation & Investment Director v komunikační skupině Publicis Groupe Czech Republic. Publicis Groupe se specializuje na kreativu, média, data a technologie, poskytuje komplexní služby a klientské týmy na míru.
Eduard Dvořák je Director of Business Development ve společnosti MoroSystems, která je dodavatelem technologických inovací a vyvíjí softwarová řešení na míru.
Tomáš Žlůva působí na pozici Executive Innovation & Investment Director v komunikační skupině Publicis Groupe Czech Republic. Publicis Groupe se specializuje na kreativu, média, data a technologie, poskytuje komplexní služby a klientské týmy na míru.
Eduard Dvořák je Director of Business Development ve společnosti MoroSystems, která je dodavatelem technologických inovací a vyvíjí softwarová řešení na míru.
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.