
Slevové akce v marketingu: Klišé nebo efektivní nástroj pro prodej?

O epizodě podcastu
V dnešní epizodě se podíváme na slevové akce v B2B marketingu. Jejich účinnost v prodeji vysoko hodnotných produktů a služeb může být sporná. Proč? Protože když nabízíte něco s vysokou přidanou hodnotou, sleva může klidně poškodit vaši důvěryhodnost. Je to jen klišé, nebo je v tom něco víc? A jaký je zde rozdíl mezi B2B a B2C?
📣
IT konference, která rozstřelí zažité pořádky?
➡️ No Bullshit
➡️ 26.3.2024
➡️ Cubex Centrum Praha
📣
IT konference, která rozstřelí zažité pořádky?
➡️ No Bullshit
➡️ 26.3.2024
➡️ Cubex Centrum Praha
V dnešní epizodě se podíváme na slevové akce v B2B marketingu. Jejich účinnost v prodeji vysoko hodnotných produktů a služeb může být sporná. Proč? Protože když nabízíte něco s vysokou přidanou hodnotou, sleva může klidně poškodit vaši důvěryhodnost. Je to jen klišé, nebo je v tom něco víc? A jaký je zde rozdíl mezi B2B a B2C?
📣
IT konference, která rozstřelí zažité pořádky?
➡️ No Bullshit
➡️ 26.3.2024
➡️ Cubex Centrum Praha
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.