
Richard Jahoda: Není nic horšího, než tlouct hlavou do zavřených dveří

O epizodě podcastu
Richard Jahoda podniká od roku 1991 a přes 30 let se živí jako konzultant daní a účetnictví.
Co všechno se za posledních 30 let v podnikání změnilo? Jak se podnikalo v 90. letech? Je největší nutnost v podnikání inteligence? Dá se ochránit před podnikatelskou krizí? Jak důležité je dívat se na svůj business bez emocí? Jaký je rozdíl v zacházení se zaměstnancem a akcionářem?
Co všechno se za posledních 30 let v podnikání změnilo? Jak se podnikalo v 90. letech? Je největší nutnost v podnikání inteligence? Dá se ochránit před podnikatelskou krizí? Jak důležité je dívat se na svůj business bez emocí? Jaký je rozdíl v zacházení se zaměstnancem a akcionářem?
Richard Jahoda podniká od roku 1991 a přes 30 let se živí jako konzultant daní a účetnictví.
Co všechno se za posledních 30 let v podnikání změnilo? Jak se podnikalo v 90. letech? Je největší nutnost v podnikání inteligence? Dá se ochránit před podnikatelskou krizí? Jak důležité je dívat se na svůj business bez emocí? Jaký je rozdíl v zacházení se zaměstnancem a akcionářem?
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.