
Může v B2B fungovat výkonnostní marketing?

O epizodě podcastu
Peníze na výkonnostní reklamu v B2B podnikání. Tvoříte kampaně na Facebooku? Instagramu? Nebo jinde? Pokud nabízíte službu s dlouhým prodejním cyklem, je dost možné, že právě tato taktika není ideální. V následujících minutách se pokusíme vysvětlit, proč to tak je.
3 nejdůležitější informace, které byste si měli odnést z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku:
3 nejdůležitější informace, které byste si měli odnést z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku:
- Výkonnostní marketing klesá na významu
- Vyplatí se pro produkty s okamžitým, impulzivním nákupem
- B2B je o dlouhodobosti, což je v protikladu k výkonnosti
Peníze na výkonnostní reklamu v B2B podnikání. Tvoříte kampaně na Facebooku? Instagramu? Nebo jinde? Pokud nabízíte službu s dlouhým prodejním cyklem, je dost možné, že právě tato taktika není ideální. V následujících minutách se pokusíme vysvětlit, proč to tak je.
3 nejdůležitější informace, které byste si měli odnést z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku:
Výkonnostní marketing klesá na významu
Vyplatí se pro produkty s okamžitým, impulzivním nákupem
B2B je o dlouhodobosti, což je v protikladu k výkonnosti
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.