
Mohou influenceři dobře fungovat i v B2B byznysu?

O epizodě podcastu
Platí zásady influencer marketingu i v prostředí B2B byznysu? To je ústředním tématem nové epizody podcastu Buduj značku.
Toto jsou 3 klíčové informace z poslechu podcastu:
- Identifikujte influencery, kteří odpovídají hodnotám vaší značky a cílové skupině.
- Stanovte jasných cílů a úkolů pro spolupráci s influencery. Vytváření oboustranně výhodných partnerství prostřednictvím autentické a smysluplné tvorby obsahu.
- Spíš než influenceři jsou to v B2B vaši obchodní partneři, kteří vám dělají kontstantní kampaň.
---
Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří o možnostech investic mimo Evropu, konkrétně například na asijském trhu.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Platí zásady influencer marketingu i v prostředí B2B byznysu? To je ústředním tématem nové epizody podcastu Buduj značku.
Toto jsou 3 klíčové informace z poslechu podcastu:
Identifikujte influencery, kteří odpovídají hodnotám vaší značky a cílové skupině.
Stanovte jasných cílů a úkolů pro spolupráci s influencery. Vytváření oboustranně výhodných partnerství prostřednictvím autentické a smysluplné tvorby obsahu.
Spíš než influenceři jsou to v B2B vaši obchodní partneři, kteří vám dělají kontstantní kampaň.
---
Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří o možnostech investic mimo Evropu, konkrétně například na asijském trhu.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.