
Mirek Černý: Hlavní trend? Čím dál víc se bude prosazovat umělá inteligence

O epizodě podcastu
Je přístup k datům lepší než v začátku jeho činnosti? Co je ideálním výsledkem datové analýzy? Jak se v Česku nakládá s daty? Proč podle něj firmy dělají chyby?
Mirek Černý se od roku 2001 pohybuje v oblasti datové analýzy. Prošel si víc než stovkou různých projektů a specializuje se především na předpovědi a doporučení pro obchodní týmy. Od roku 2012 pak podniká ve vlastních firmách a od roku 2017 ve firmě Insightee.
Mirek Černý se od roku 2001 pohybuje v oblasti datové analýzy. Prošel si víc než stovkou různých projektů a specializuje se především na předpovědi a doporučení pro obchodní týmy. Od roku 2012 pak podniká ve vlastních firmách a od roku 2017 ve firmě Insightee.
Je přístup k datům lepší než v začátku jeho činnosti? Co je ideálním výsledkem datové analýzy? Jak se v Česku nakládá s daty? Proč podle něj firmy dělají chyby?
Mirek Černý se od roku 2001 pohybuje v oblasti datové analýzy. Prošel si víc než stovkou různých projektů a specializuje se především na předpovědi a doporučení pro obchodní týmy. Od roku 2012 pak podniká ve vlastních firmách a od roku 2017 ve firmě Insightee.
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.