
Martin Kudera: Důležité je si vždy uvědomit poslání značky, jakou hodnotu chci předat zákazníkům

O epizodě podcastu
Jak uvádět nový produkt na trh? Co pro něj bylo z hlediska stavění byznysu podnikatelsky nejtěžší? Na co se má člověk připravit, když dostane nápad a chce jít s nějakým novým produktem na trh? Jakým největším výzvám musel čelit? Na co vše je nutné se soustředit ve startupu?
Martin Kudera je multidisciplinární podnikatel, silný ve strategii, marketingu a produktu. Vede inovační skupinu Evolution Concept. Vlastní manufakturu potravin Živina, první českou meditační aplikaci Calmio a kreativní agenturu Evoc.digital .
Jak uvádět nový produkt na trh? Co pro něj bylo z hlediska stavění byznysu podnikatelsky nejtěžší? Na co se má člověk připravit, když dostane nápad a chce jít s nějakým novým produktem na trh? Jakým největším výzvám musel čelit? Na co vše je nutné se soustředit ve startupu?
Martin Kudera je multidisciplinární podnikatel, silný ve strategii, marketingu a produktu. Vede inovační skupinu Evolution Concept. Vlastní manufakturu potravin Živina, první českou meditační aplikaci Calmio a kreativní agenturu Evoc.digital.
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.