
Martin J. Stojka: Do podnikání nemůžete jít tehdy, když tomu nevěříte

O epizodě podcastu
Jak se ocitl v roli majitele agentury? Jaké to je po dvou podnikatelských failech rozjet další projekt? V čem jsou důležití dobří společníci? Jaké největší výzvy musel řešit? Co se skrývá pod tím sehnat první deal? Jak si vyzkoušel roli klienta, který se zajímá o práci agentury?
Martin Stojka pracoval několik let jako produktový manažer, v lednu 2020 se pustil do vlastního projektu Jimmy Technologies. V jeho rámci buduje vývojářské studio, které nabízí outsourcing IT služeb a vývoje produktů. Dnes se specializuje především na automotive a mobility segment.
Martin Stojka pracoval několik let jako produktový manažer, v lednu 2020 se pustil do vlastního projektu Jimmy Technologies. V jeho rámci buduje vývojářské studio, které nabízí outsourcing IT služeb a vývoje produktů. Dnes se specializuje především na automotive a mobility segment.
Jak se ocitl v roli majitele agentury? Jaké to je po dvou podnikatelských failech rozjet další projekt? V čem jsou důležití dobří společníci? Jaké největší výzvy musel řešit? Co se skrývá pod tím sehnat první deal? Jak si vyzkoušel roli klienta, který se zajímá o práci agentury?
Martin Stojka pracoval několik let jako produktový manažer, v lednu 2020 se pustil do vlastního projektu Jimmy Technologies. V jeho rámci buduje vývojářské studio, které nabízí outsourcing IT služeb a vývoje produktů. Dnes se specializuje především na automotive a mobility segment.
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.