
Marketing není totéž co prodej. 3 důvody proč

O epizodě podcastu
V tomto podcastu se zaměříme na roli marketingu v prodejním cyklu. Ačkoliv je marketing klíčovou složkou, je pouze jednou z mnoha částí komplexního prodejního procesu. Zjistíte, co se stane, když chybí další kritické komponenty tohoto cyklu, a proč marketing sám o sobě nemůže nikdy plně fungovat, pokud není podpořený ostatními prveky. Kromě toho se dozvíte, jak marketing primárně vzbuzuje zájem, buduje důvěru a rozšiřuje okruh lidí, kteří vás znají. Připojte se k nám a dozvíte se více o tom, jak maximalizovat potenciál vašeho marketingu v kontextu celého prodejního cyklu.
Tři klíčové informace z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku:
Tři klíčové informace z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku:
- Marketing je pouze jednou ze složek prodejního cyklu
- Chybí-li zbylé položky prodejního cyklu, marketing nemůže nikdy fungovat
- Marketing primární vzbuzuje zájem, důvěru a rozšiřuje okruh lidí, kteří vás znají
🟡⚫️🟡
Marek Odehnal a Petr Schwank hovoří v úvodu dnešního dílu o výhodách investování do ETF.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Marek Odehnal a Petr Schwank hovoří v úvodu dnešního dílu o výhodách investování do ETF.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
V tomto podcastu se zaměříme na roli marketingu v prodejním cyklu. Ačkoliv je marketing klíčovou složkou, je pouze jednou z mnoha částí komplexního prodejního procesu. Zjistíte, co se stane, když chybí další kritické komponenty tohoto cyklu, a proč marketing sám o sobě nemůže nikdy plně fungovat, pokud není podpořený ostatními prveky. Kromě toho se dozvíte, jak marketing primárně vzbuzuje zájem, buduje důvěru a rozšiřuje okruh lidí, kteří vás znají. Připojte se k nám a dozvíte se více o tom, jak maximalizovat potenciál vašeho marketingu v kontextu celého prodejního cyklu.
Tři klíčové informace z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku:
Marketing je pouze jednou ze složek prodejního cyklu
Chybí-li zbylé položky prodejního cyklu, marketing nemůže nikdy fungovat
Marketing primární vzbuzuje zájem, důvěru a rozšiřuje okruh lidí, kteří vás znají
🟡⚫️🟡
Marek Odehnal a Petr Schwank hovoří v úvodu dnešního dílu o výhodách investování do ETF.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.