
Lubomír Petráš: Velký e-shop může stát až milion korun, možná i víc

O epizodě podcastu
Může se česká firma prosadit na Amazonu? V čem mohou být market place jednodušší než e-shopová řešení? Jaké vnímá rozdíly mezi Českem a zahraničím? Co vše by měl reálně e-shop splňovat? Vyplatí se vůbec nechat zalistovat na Amazonu?
Lubomír Petráš je CEO a provozním ředitelem Czech Export Services. Má zkušenosti s prodejem zboží z různých zemí světa. Čtyři roky působil na pozici projektového manažera v e-commerce.
Lubomír Petráš je CEO a provozním ředitelem Czech Export Services. Má zkušenosti s prodejem zboží z různých zemí světa. Čtyři roky působil na pozici projektového manažera v e-commerce.
Může se česká firma prosadit na Amazonu? V čem mohou být market place jednodušší než e-shopová řešení? Jaké vnímá rozdíly mezi Českem a zahraničím? Co vše by měl reálně e-shop splňovat? Vyplatí se vůbec nechat zalistovat na Amazonu?
Lubomír Petráš je CEO a provozním ředitelem Czech Export Services. Má zkušenosti s prodejem zboží z různých zemí světa. Čtyři roky působil na pozici projektového manažera v e-commerce.
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.