
Jiří Havlíček: největší téma v zákaznické péči je dnes jednoznačně AI

Jiří Havlíček je CEO technologické společnosti Daktela, která nabízí cloudovou omnichannel službu pro kontaktní centra v mnoha různých odvětvích. Jedna aplikace sdružuje volání, sms, e-maily, webchat i zprávy na sociálních a komunikačních sítích. To vše s rozšiřující se podporou AI.
Jaké jsou dnes trendy v oblasti customer care a jaká jsou zákaznická očekávání? Kde leží další příležitosti v tomto segmentu?
Jaké jsou dnes trendy v oblasti customer care a jaká jsou zákaznická očekávání? Kde leží další příležitosti v tomto segmentu?
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.