
Jan Skřička: Cena firmy je strašně subjektivní. Je potřeba se na každou podívat zvlášť a nezaujatě.

O epizodě podcastu
Proč dal sbohem korporátu? Jaké chyby vidí u majitelů firem, které chtějí své společnosti prodávat? V jakých odvětvích vidí největší potenciál? Proč o sobě říká, že není až tak dobrý manažer? Jak hovoří o start-upech?
Jan Skřička působil několik let na korporátních pozicích, následně se v roce 2015 dostal do společnosti Omega , kterou převzal a dodnes ji vede. Je také investorem a jedním z jeho investičních projektů je herní studio Boomer Games.
Jana Skřičku můžete kontaktovat také na www.janskricka.cz nebo na jeho LinkedInu .
Jan Skřička působil několik let na korporátních pozicích, následně se v roce 2015 dostal do společnosti Omega , kterou převzal a dodnes ji vede. Je také investorem a jedním z jeho investičních projektů je herní studio Boomer Games.
Jana Skřičku můžete kontaktovat také na www.janskricka.cz nebo na jeho LinkedInu .
Proč dal sbohem korporátu? Jaké chyby vidí u majitelů firem, které chtějí své společnosti prodávat? V jakých odvětvích vidí největší potenciál? Proč o sobě říká, že není až tak dobrý manažer? Jak hovoří o start-upech?
Jan Skřička působil několik let na korporátních pozicích, následně se v roce 2015 dostal do společnosti Omega, kterou převzal a dodnes ji vede. Je také investorem a jedním z jeho investičních projektů je herní studio Boomer Games.
Jana Skřičku můžete kontaktovat také na www.janskricka.cz nebo na jeho LinkedInu.
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.