
Jan Michelfeit: Trh benefitů se za poslední rok a půl dramaticky proměnil

O epizodě podcastu
Jan Michelfeit je marketingový ředitel firmy Sodexo, který sem přišel po 15letém působením v bankovnictví, kde šéfoval týmům product managementu nebo segmentového řízení, třeba v Citibank a Raiffeisenbank.
Jak vnímá svůj posun od bankovnictví do Sodexo, konkrétně k marketingu? Splňuje to jeho očekávání? Jaký je rozdíl mezi b2b a retail světem? Jaké benefity jsou mezi zaměstnanci oblíbené? Jak moc jsou pro něj důležité výkonnostní kampaně? Jakou má vizi ve svém směřování?
---
Richard Jahoda hovořil před zahájením podcastu o schwarzsystému. Co to vlastně je? A jak by se měla změnit legislativa?
Rozhovor s Janem Michelfeitem začíná v čase 07:03.
Jak vnímá svůj posun od bankovnictví do Sodexo, konkrétně k marketingu? Splňuje to jeho očekávání? Jaký je rozdíl mezi b2b a retail světem? Jaké benefity jsou mezi zaměstnanci oblíbené? Jak moc jsou pro něj důležité výkonnostní kampaně? Jakou má vizi ve svém směřování?
---
Richard Jahoda hovořil před zahájením podcastu o schwarzsystému. Co to vlastně je? A jak by se měla změnit legislativa?
Rozhovor s Janem Michelfeitem začíná v čase 07:03.
Jan Michelfeit je marketingový ředitel firmy Sodexo, který sem přišel po 15letém působením v bankovnictví, kde šéfoval týmům product managementu nebo segmentového řízení, třeba v Citibank a Raiffeisenbank.
Jak vnímá svůj posun od bankovnictví do Sodexo, konkrétně k marketingu? Splňuje to jeho očekávání? Jaký je rozdíl mezi b2b a retail světem? Jaké benefity jsou mezi zaměstnanci oblíbené? Jak moc jsou pro něj důležité výkonnostní kampaně? Jakou má vizi ve svém směřování?
---
Richard Jahoda hovořil před zahájením podcastu o schwarzsystému. Co to vlastně je? A jak by se měla změnit legislativa?
Rozhovor s Janem Michelfeitem začíná v čase 07:03.
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.