
Jan Matoušek: Když přijdu do firmy, snažím se říct, aby vnímali zákazníka

O epizodě podcastu
Jaké byly jeho začátky? Kdy podle jeho názoru nastala doba datová? Jak bylo těžké se prosadit? Co mu dělalo největší problémy? Co jsou transakční data? Lze predikovat, co se v oblasti dat bude dít v budoucnosti? Je nutné monitorovat svět covidový? Co vše ovlivňuje válka? Pro koho jsou data nejdůležitější?
Jan Matoušek je v byznyse od roku 2005, věnuje se datové analytice, v rámci které se snaží měnit data na znalosti a zisk. V roce 2009 založil firmu Data Mind, která pracuje s velkými nadnárodními firmami. V týmu má v současné době osm lidí.
Rozhovor začíná v čase 4:46.
Jan Matoušek je v byznyse od roku 2005, věnuje se datové analytice, v rámci které se snaží měnit data na znalosti a zisk. V roce 2009 založil firmu Data Mind, která pracuje s velkými nadnárodními firmami. V týmu má v současné době osm lidí.
Rozhovor začíná v čase 4:46.
Jaké byly jeho začátky? Kdy podle jeho názoru nastala doba datová? Jak bylo těžké se prosadit? Co mu dělalo největší problémy? Co jsou transakční data? Lze predikovat, co se v oblasti dat bude dít v budoucnosti? Je nutné monitorovat svět covidový? Co vše ovlivňuje válka? Pro koho jsou data nejdůležitější?
Jan Matoušek je v byznyse od roku 2005, věnuje se datové analytice, v rámci které se snaží měnit data na znalosti a zisk. V roce 2009 založil firmu Data Mind, která pracuje s velkými nadnárodními firmami. V týmu má v současné době osm lidí.
Rozhovor začíná v čase 4:46.
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.