
Jaký potenciál se dá vytěžit z obsahového marketingu v B2B?

O epizodě podcastu
Proč má vlastně vůbec smysl tvořit obsah na sítích? A to navíc ještě tehdy, když jsem z B2B světa?
Tři nejdůležitější informace z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku:
Tři nejdůležitější informace z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku:
- Vývoj strategie obsahového marketingu pro podniky B2B
- Vytváření hodnotného a poutavého obsahu pro B2B publikum
- Měření dopadu a návratnosti investic do obsahového marketingu v B2B segmentu
---
Jakub Málek, partner právní kanceláře PEYTON legal, hovoří v úvodu této epizody o nové evropské směrnici o transparentním odměňování, která má odstranit tzv. gender pay gap.
Jakub Málek, partner právní kanceláře PEYTON legal, hovoří v úvodu této epizody o nové evropské směrnici o transparentním odměňování, která má odstranit tzv. gender pay gap.
Proč má vlastně vůbec smysl tvořit obsah na sítích? A to navíc ještě tehdy, když jsem z B2B světa?
Tři nejdůležitější informace z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku:
Vývoj strategie obsahového marketingu pro podniky B2B
Vytváření hodnotného a poutavého obsahu pro B2B publikum
Měření dopadu a návratnosti investic do obsahového marketingu v B2B segmentu
---
Jakub Málek, partner právní kanceláře PEYTON legal, hovoří v úvodu této epizody o nové evropské směrnici o transparentním odměňování, která má odstranit tzv. gender pay gap.
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.