
Jak poznáte, jaký druh obsahu byste měli ve své firmě tvořit?

O epizodě podcastu
Obsah je v dnešní době už považován za standard. Drtivá většina podnikatelů a majitelů firem ví, že musí tvořit. Jenže co? A jak? A na co se zaměřit?
3 klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu této epizody:
3 klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu této epizody:
- Můžete tvořit firemní obsah, i když jste introvert?
- Jestli máte cílovou skupinu, kterou váš obsah bude zajímat
- Jak poznat svojí silnou stránku
Obsah je v dnešní době už považován za standard. Drtivá většina podnikatelů a majitelů firem ví, že musí tvořit. Jenže co? A jak? A na co se zaměřit?
3 klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu této epizody:
Můžete tvořit firemní obsah, i když jste introvert?
Jestli máte cílovou skupinu, kterou váš obsah bude zajímat
Jak poznat svojí silnou stránku
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.