Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Jak dlouho trvá, než začnou marketingové aktivity fungovat?

Jak dlouho trvá, než začnou marketingové aktivity fungovat?

Obrázek epizody Jak dlouho trvá, než začnou marketingové aktivity fungovat?

Poslechněte si podcast

8. 2. 2024

9 min

O epizodě podcastu

V dnešní epizodě se ponoříme do světa marketingu a odhalíme, jak dlouho může trvat, než začnete vidět výsledky vašich marketingových aktivit. Od strategického plánování přes realizaci až po analýzu výsledků, prozkoumáme klíčové faktory, které ovlivňují časový rámec úspěchu v marketingu. Zjistěte, jaké jsou realistické očekávání pro různé typy marketingových kampaní a jak můžete své strategie optimalizovat, aby vaše marketingové úsilí přinášelo ovoce rychleji. Připojte se k nám, abyste pochopili, jak trpělivost a správné taktiky mohou vést k dlouhodobému úspěchu ve vašich marketingových snahách.
V dnešní epizodě se ponoříme do světa marketingu a odhalíme, jak dlouho může trvat, než začnete vidět výsledky vašich marketingových aktivit. Od strategického plánování přes realizaci až po analýzu výsledků, prozkoumáme klíčové faktory, které ovlivňují časový rámec úspěchu v marketingu. Zjistěte, jaké jsou realistické očekávání pro různé typy marketingových kampaní a jak můžete své strategie optimalizovat, aby vaše marketingové úsilí přinášelo ovoce rychleji. Připojte se k nám, abyste pochopili, jak trpělivost a správné taktiky mohou vést k dlouhodobému úspěchu ve vašich marketingových snahách.

Popis podcastu

Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.