
Jak dlouho trvá, než začne marketing fungovat?

O epizodě podcastu
V této podcastové epizodě se zaměříme na jednu z nejčastějších otázek v oblasti marketingu: Jak dlouho trvá, než začnou marketingové aktivity fungovat?
Zjistíte, proč není všechno jen otázkou rozpočtu, a proč cílová skupina a produkt hrají klíčovou roli.
Naučíte se také, proč je kreativita spojená s poznáním vaší cílové skupiny zásadní pro úspěch vaší marketingové strategie.
Přidejte se k nám a zjistěte, jak efektivně dosáhnout marketingových cílů ve svém podnikání.
?⚫️?
Marek Odehnal a Petr Schwank rozebírají v předjezdu této epizody ideální investiční nástroje pro začátečníky. Chcete začít s investováním? Tento spot je určený právě pro vás!
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Zjistíte, proč není všechno jen otázkou rozpočtu, a proč cílová skupina a produkt hrají klíčovou roli.
Naučíte se také, proč je kreativita spojená s poznáním vaší cílové skupiny zásadní pro úspěch vaší marketingové strategie.
Přidejte se k nám a zjistěte, jak efektivně dosáhnout marketingových cílů ve svém podnikání.
?⚫️?
Marek Odehnal a Petr Schwank rozebírají v předjezdu této epizody ideální investiční nástroje pro začátečníky. Chcete začít s investováním? Tento spot je určený právě pro vás!
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
V této podcastové epizodě se zaměříme na jednu z nejčastějších otázek v oblasti marketingu: Jak dlouho trvá, než začnou marketingové aktivity fungovat?
Zjistíte, proč není všechno jen otázkou rozpočtu, a proč cílová skupina a produkt hrají klíčovou roli.
Naučíte se také, proč je kreativita spojená s poznáním vaší cílové skupiny zásadní pro úspěch vaší marketingové strategie.
Přidejte se k nám a zjistěte, jak efektivně dosáhnout marketingových cílů ve svém podnikání.
🟡⚫️🟡
Marek Odehnal a Petr Schwank rozebírají v předjezdu této epizody ideální investiční nástroje pro začátečníky. Chcete začít s investováním? Tento spot je určený právě pro vás!
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.