
Filip Brodan: Když vás někdo chválí, vydělte to pěti (repríza)

O epizodě podcastu
MUDr. Filip Brodan je konzultant, zakladatel a generální ředitel Engage Hill s.r.o. a také člen představenstva Color Association o.p.s. Dnes si budeme povídat o fungování našeho mozku, asociacích, rozhodování zákazníků a jak to můžete využít ve vašem podnikání.
Jak funguje spojení medicíny a marketingu? Jak fungují marketingové výzkumy na základě asociací? Jak dlouho trvá připravit takový výzkum? Co se touto metodou zkoumat nedá? Existují nějaké podobné metody?
Jak funguje spojení medicíny a marketingu? Jak fungují marketingové výzkumy na základě asociací? Jak dlouho trvá připravit takový výzkum? Co se touto metodou zkoumat nedá? Existují nějaké podobné metody?
MUDr. Filip Brodan je konzultant, zakladatel a generální ředitel Engage Hill s.r.o. a také člen představenstva Color Association o.p.s. Dnes si budeme povídat o fungování našeho mozku, asociacích, rozhodování zákazníků a jak to můžete využít ve vašem podnikání.
Jak funguje spojení medicíny a marketingu? Jak fungují marketingové výzkumy na základě asociací? Jak dlouho trvá připravit takový výzkum? Co se touto metodou zkoumat nedá? Existují nějaké podobné metody?
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.