
David Krobot: Důležité je sledovat lidi, jak a proč daný produkt používají (repríza)

O epizodě podcastu
David Krobot posledních deset let dělal ve velkých mezinárodních firmách. Podnikatelských pokusů měl už ale od vysoké školy několik, přičemž naplno zakotvil až u projektu současného - u projektu Lobey. Jde o původní českou firmu vyrábějící přírodní kosmetiku.
Kdy začal příběh projektu Lobey? Jakým způsobem se snažil porozumět trh? Jak se adaptovali tři muži ve světě žen? Jak dokázal skloubit podnikání s rodinou? Co je pro něj konkurence? Jaké má vyhlídky? Kam se chce posunout dál?
Kdy začal příběh projektu Lobey? Jakým způsobem se snažil porozumět trh? Jak se adaptovali tři muži ve světě žen? Jak dokázal skloubit podnikání s rodinou? Co je pro něj konkurence? Jaké má vyhlídky? Kam se chce posunout dál?
David Krobot posledních deset let dělal ve velkých mezinárodních firmách. Podnikatelských pokusů měl už ale od vysoké školy několik, přičemž naplno zakotvil až u projektu současného - u projektu Lobey. Jde o původní českou firmu vyrábějící přírodní kosmetiku.
Kdy začal příběh projektu Lobey? Jakým způsobem se snažil porozumět trh? Jak se adaptovali tři muži ve světě žen? Jak dokázal skloubit podnikání s rodinou? Co je pro něj konkurence? Jaké má vyhlídky? Kam se chce posunout dál?
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.