
Co je dnes jednou z nejdůležitějších zbraní marketingové komunikace?

O epizodě podcastu
Tato epizoda se zabývá nejdůležitějšími nástroji moderní marketingové komunikace. Prozkoumáme, proč se některé strategie dostaly do popředí a jak je lze efektivně využít na dnešním rychle se měnícím trhu.
📣📣📣
Marek Odehnal a Petr Schwank hovoří o třech nejpřekvapivějších výsledcích akciových trhů: Nezvykle velký propad, největší růst, a kombinace obojího, kdy z abnormálního propadu trh přešel do prudkého růstu.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
📣📣📣
Marek Odehnal a Petr Schwank hovoří o třech nejpřekvapivějších výsledcích akciových trhů: Nezvykle velký propad, největší růst, a kombinace obojího, kdy z abnormálního propadu trh přešel do prudkého růstu.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Tato epizoda se zabývá nejdůležitějšími nástroji moderní marketingové komunikace. Prozkoumáme, proč se některé strategie dostaly do popředí a jak je lze efektivně využít na dnešním rychle se měnícím trhu.
📣📣📣
Marek Odehnal a Petr Schwank hovoří o třech nejpřekvapivějších výsledcích akciových trhů: Nezvykle velký propad, největší růst, a kombinace obojího, kdy z abnormálního propadu trh přešel do prudkého růstu.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.