
36: Metody propagace, které jsou mrtvé, ale vy si to ještě nemusíte myslet

Poslechněte si podcast
30. 7. 2019
22 min
O epizodě podcastu
To, jakým způsobem se prezentvoat na sociálních sítích, se neustále mění. Dokonce tak rychle, že je velmi obtížné sledovat aktuální dění i pro profesionály v oboru. To, co vám fungovalo před třemi lety, už dnes působí obstarožně. A právě na metody, do kterých se určitě nepouštět, se podíváme v dnešní epizodě podcastu Buduj značku. Pokud se po prázdninách chystáte spustit novou kampaň, ukážu vám, čeho se určitě vyvarovat.
Tři klíčové informace:
Propagace vašeho produktu nebo vaší služby je stále nutná, bez ní se neobejdete a dělejte jí
Lidé jsou vzdělanější než kdy jindy, nesnažte se je oblafnout
Pokud chcete získat, nejprve něco dejte
To, jakým způsobem se prezentvoat na sociálních sítích, se neustále mění. Dokonce tak rychle, že je velmi obtížné sledovat aktuální dění i pro profesionály v oboru. To, co vám fungovalo před třemi lety, už dnes působí obstarožně. A právě na metody, do kterých se určitě nepouštět, se podíváme v dnešní epizodě podcastu Buduj značku. Pokud se po prázdninách chystáte spustit novou kampaň, ukážu vám, čeho se určitě vyvarovat.
Tři klíčové informace:
- Propagace vašeho produktu nebo vaší služby je stále nutná, bez ní se neobejdete a dělejte jí
- Lidé jsou vzdělanější než kdy jindy, nesnažte se je oblafnout
- Pokud chcete získat, nejprve něco dejte
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.