
32: Chování vašich zákazníků na internetu v roce 2019

Poslechněte si podcast
16. 7. 2019
30 min
O epizodě podcastu
Společně probereme nejdůležitější statistiky chování lidí na internetu v roce 2019. Pokud vás zajímá, jak lidé konzumují obsah online, toto je epizoda pro vás. Každý majitel firmy nebo manažer oddělení by měl vědět, co cílová skupina chce. Zároveň ale musí mít jasno i o tom, jak jim ukáže, že umí řešit jejich aktuální problém. Bez aktualizovaných dat toho ale nedocílí. I proto je nutné neustále držet krok s nejnovějšími ukazateli. Ty nabízí pro letošní rok studie Infinite Deal výzkumné společnosti Edison Research. V této epizodě podcastu Buduj značku čísla interpertujeme pro vaši potřebu.
3 klíčové informace:
Největší nárůst ze všech měřených statistik zaznamenaly podcasty, a to průměrně o 50%
Facebook jako sociální síť zažívá čím dál větší odliv uživatelů
70% mladých lidí do 34 let využívá Youtube primárně kvůli streamování hudby
Odkaz na studii Infinite Deal 2018 (https://www.slideshare.net/webby2001/infinite-dial-2019) .
Společně probereme nejdůležitější statistiky chování lidí na internetu v roce 2019. Pokud vás zajímá, jak lidé konzumují obsah online, toto je epizoda pro vás. Každý majitel firmy nebo manažer oddělení by měl vědět, co cílová skupina chce. Zároveň ale musí mít jasno i o tom, jak jim ukáže, že umí řešit jejich aktuální problém. Bez aktualizovaných dat toho ale nedocílí. I proto je nutné neustále držet krok s nejnovějšími ukazateli. Ty nabízí pro letošní rok studie Infinite Deal výzkumné společnosti Edison Research. V této epizodě podcastu Buduj značku čísla interpertujeme pro vaši potřebu.
3 klíčové informace:
- Největší nárůst ze všech měřených statistik zaznamenaly podcasty, a to průměrně o 50%
- Facebook jako sociální síť zažívá čím dál větší odliv uživatelů
- 70% mladých lidí do 34 let využívá Youtube primárně kvůli streamování hudby
Odkaz na studii Infinite Deal 2018 .
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.