Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 3 účinné strategie pro budování vztahu s B2B zákazníky

3 účinné strategie pro budování vztahu s B2B zákazníky

Obrázek epizody 3 účinné strategie pro budování vztahu s B2B zákazníky

Poslechněte si podcast

2. 5. 2023

14 min

O epizodě podcastu

Pokud se pohybujete v B2B segmentu, tak už jste určitě zjistili klíčové rozdíly mezi B2B a B2C. V následující epizodě podcastu se podíváme na taktiky, které vám mohou pomoci vybudovat si pevné vztahy s vašimi odběrateli. A z nich se v B2B prostoru generuje nejvíc byznysu.


Tady jsou 3 klíčové informace, které byste si měli odnést z dnešního dílu podcastu Buduj značku:
1. Pochopte podnikání svého zákazníka: Pro budování silných vztahů je důležité porozumět podnikání, cílům a problémům zákazníka. To vám pomůže přizpůsobit vaše produkty nebo služby jejich specifickým potřebám a nabídnout hodnotu přesahující pouhou transakci.
2. Vybudujte si důvěru a důvěryhodnost: Budování důvěry a důvěryhodnosti u vašich zákazníků vyžaduje čas a úsilí. Buďte při jednání transparentní, plňte své sliby a přebírejte odpovědnost za případné chyby nebo problémy.
3. Zaměřte se na dlouhodobý horizont: Budování pevných vztahů vyžaduje čas a dlouhodobou perspektivu. Namísto soustředění se na krátkodobé zisky se zaměřte na budování důvěry a poskytování hodnoty v průběhu času.

---
Jakub Málek, partner právní kanceláře PEYTON legal, hovoří v úvodu této epizody o prodloužení dočasné ochrany občanů Ukrajiny.
Pokud se pohybujete v B2B segmentu, tak už jste určitě zjistili klíčové rozdíly mezi B2B a B2C. V následující epizodě podcastu se podíváme na taktiky, které vám mohou pomoci vybudovat si pevné vztahy s vašimi odběrateli. A z nich se v B2B prostoru generuje nejvíc byznysu.  Tady jsou 3 klíčové informace, které byste si měli odnést z dnešního dílu podcastu Buduj značku:  1. Pochopte podnikání svého zákazníka: Pro budování silných vztahů je důležité porozumět podnikání, cílům a problémům zákazníka. To vám pomůže přizpůsobit vaše produkty nebo služby jejich specifickým potřebám a nabídnout hodnotu přesahující pouhou transakci. 2. Vybudujte si důvěru a důvěryhodnost: Budování důvěry a důvěryhodnosti u vašich zákazníků vyžaduje čas a úsilí. Buďte při jednání transparentní, plňte své sliby a přebírejte odpovědnost za případné chyby nebo problémy. 3. Zaměřte se na dlouhodobý horizont: Budování pevných vztahů vyžaduje čas a dlouhodobou perspektivu. Namísto soustředění se na krátkodobé zisky se zaměřte na budování důvěry a poskytování hodnoty v průběhu času. --- Jakub Málek, partner právní kanceláře PEYTON legal, hovoří v úvodu této epizody o prodloužení dočasné ochrany občanů Ukrajiny.

Popis podcastu

Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.