
3 tipy na zvýšení dosahu bez placení reklam

O epizodě podcastu
Dá se v dnešní době strhnout pozornost bez placené reklamy? Zatímco prodeje v B2C diktují především algoritmy PPC kampaní, v B2B je situace jiná. Produkt je náročnější, získat si zákazníka trvá déle. V nové epizodě si ukážeme, zda je dobrý nápad opustit placenou reklamu v B2B světě.
3 klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu dnešního dílu:
3 klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu dnešního dílu:
- Důležité je vědět přesně, pro jakou cílovou skupinu chcete tvořit
- Povzbuzovat k jasně definované aktivitě
- Nepřepálit začátek, mít jasný plán
Dá se v dnešní době strhnout pozornost bez placené reklamy? Zatímco prodeje v B2C diktují především algoritmy PPC kampaní, v B2B je situace jiná. Produkt je náročnější, získat si zákazníka trvá déle. V nové epizodě si ukážeme, zda je dobrý nápad opustit placenou reklamu v B2B světě.
3 klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu dnešního dílu:
Důležité je vědět přesně, pro jakou cílovou skupinu chcete tvořit
Povzbuzovat k jasně definované aktivitě
Nepřepálit začátek, mít jasný plán
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.