
3 největší specifika B2B marketingu

O epizodě podcastu
O odlišnostech B2B marketingu se dočtete ve spoustě knih a článků. Jak se ale dají aplikovat přímo v praxi? Zásadní otázka zůstává stále stejná: co mám dělat ve své firmě, abych byl v marketingu úspěšný. A třeba aby byly výsledky vidět rychleji, než bývá běžné.
3 klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku:
3 klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku:
- Dlouhodobost a konzistence vždycky přinesou ovoce.
- Nenahánějte imprese. B2B marketing není v drtivé většině případů o konverzích a ROI.
- Mějte na paměti citlivé kombinování marketingového mixu
O odlišnostech B2B marketingu se dočtete ve spoustě knih a článků. Jak se ale dají aplikovat přímo v praxi? Zásadní otázka zůstává stále stejná: co mám dělat ve své firmě, abych byl v marketingu úspěšný. A třeba aby byly výsledky vidět rychleji, než bývá běžné.
3 klíčové informace, které byste si měli odnést z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku:
Dlouhodobost a konzistence vždycky přinesou ovoce.
Nenahánějte imprese. B2B marketing není v drtivé většině případů o konverzích a ROI.
Mějte na paměti citlivé kombinování marketingového mixu
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.