
276: Marcela Linhartová, Eva Janoušková: Jako malá módní značka se věnujeme klientům individuálně

O epizodě podcastu
Jak se pozná úspěšná módní přehlídka? Jaké to bylo zakládat před 30 lety módní značku? Jaké byly podnikatelské začátky? Čím si vysvětlují, že jejich značka přečkala? Proč je podle ní v podnikání důležitý lidský faktor? Jak se měří úspěch módní značky? Jak se vybírali lidé do týmu?
Jak se pozná úspěšná módní přehlídka? Jaké to bylo zakládat před 30 lety módní značku? Jaké byly podnikatelské začátky? Čím si vysvětlují, že jejich značka přečkala? Proč je podle ní v podnikání důležitý lidský faktor? Jak se měří úspěch módní značky? Jak se vybírali lidé do týmu?
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.