
253: Marcela Fialková: Image firmy by měla být konstantní na všech trzích

O epizodě podcastu
Marcela Fialková pracovala více než patnáct let v celostátních mediích více než patnáct let jako vládní, politická a ekonomická reportérka. Posledních třináct let se věnuje hlavně PR. Vyzkoušela si budování vlastní PR značky i práci ve státní správě, kde zastávala pozici poradkyně ministryně pro místní rozvoj. V současnosti je ředitelkou pro strategii a komunikaci v mezinárodní developerské skupině Urban Developers and Investors.
Marcela Fialková pracovala více než patnáct let v celostátních médiích jako vládní, politická a ekonomická reportérka. Následně se zhruba stejnou dobu věnuje hlavně PR a managementu. Vyzkoušela si budování vlastní PR značky i práci ve státní správě, kde zastávala pozici poradkyně ministryně pro místní rozvoj. V současnosti je ředitelkou pro strategii a komunikaci v mezinárodní developerské skupině Urban Developers and Investors.
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.