
18: Thought leadership. Děláte vše pro to, abyste byli myšlenkovými vůdci?

O epizodě podcastu
Spadá vaše podnikání mezi B2B? Pak se pravděpodobně musíte připravit na spoustu dlouhých a náročných jednání. A na to, že budete hrát dlouhodobou hru, abyste uspěli. Existuje možnost, jak si u důležitých decision makerů vybudovat renomé, které se vám v dalších fázích prodeje bude významně hodit. Buďte názorovým leaderem ve vašem oboru. V první řadě je potřeba zvyknout si na to, že budete muset z kůží na trh. Dnešní epizoda podcastu by vám s tím měla pomoci.
3 klíčové informace:
V segmentu B2B se většina majitelů velkých firem orientuje na trhu podle myšlenkových vůdců
Myšlenkový vůdce nemusí mít zástup desítek tisíc followerů
Za žádnou cenu se pomocí těchto principů nesnažte prodávat, místo toho buďte vždy připraveni sdílet zajímavý obsah
Aplikace, která vám pomůže s budováním značky:
Blinkist
Jednou z aplikací, která vám zásadně usnadní čtení knih a absorbování důležitých informací, je Blinkist. Pokud posloucháte zahraniční podcasty, je dost možné, že jste v nich už narazili na reklamu právě na tuhle aplikaci. Já jí udělám reklamu úplně zadarmo. A to hlavně z toho důvodu, že jí sám používám a můžu zaručit, že funguje skvěle. Blinkist je aplikace na přehrávání audioknih. Až na to, že nepřehrává celé audioknihy, ale jenom výcuc těch nejdůležitějších informací z knih napříč obory. Není náhodou, že Blinkist je primárně určen pro kategorii non-fiction, tedy aby zaměstnaní lidé nemuseli všechno číst, ale jen dostat výpisky toho nejpodstatnějšího. Něco jako když jste ve škole dostali za úkol přečíst knihu, ale vy jste se na to vybodli a místo toho si našli výpisky ze čtenářského deníku na internetu. Výhodou je, když pro vás angličtina není problém, všechno totiž probíhá právě v tomto jazyce. Někoho může odradit předplatné, které se platí buď ročně (1390,-), nebo kvartálně (400,-). Za mě jsou to ale peníze, které investujete do toho nejdůležitějšího, co máte, tedy do sebe. Blinkist by vám měl pomoct dostat se k důležitým informacím rychleji.
Blinkist stáhnete na https://www.blinkist.com
Spadá vaše podnikání mezi B2B? Pak se pravděpodobně musíte připravit na spoustu dlouhých a náročných jednání. A na to, že budete hrát dlouhodobou hru, abyste uspěli. Existuje možnost, jak si u důležitých decision makerů vybudovat renomé, které se vám v dalších fázích prodeje bude významně hodit. Buďte názorovým leaderem ve vašem oboru. V první řadě je potřeba zvyknout si na to, že budete muset z kůží na trh. Dnešní epizoda podcastu by vám s tím měla pomoci.
3 klíčové informace:
- V segmentu B2B se většina majitelů velkých firem orientuje na trhu podle myšlenkových vůdců
- Myšlenkový vůdce nemusí mít zástup desítek tisíc followerů
- Za žádnou cenu se pomocí těchto principů nesnažte prodávat, místo toho buďte vždy připraveni sdílet zajímavý obsah
Aplikace, která vám pomůže s budováním značky:
Blinkist
Jednou z aplikací, která vám zásadně usnadní čtení knih a absorbování důležitých informací, je Blinkist. Pokud posloucháte zahraniční podcasty, je dost možné, že jste v nich už narazili na reklamu právě na tuhle aplikaci. Já jí udělám reklamu úplně zadarmo. A to hlavně z toho důvodu, že jí sám používám a můžu zaručit, že funguje skvěle. Blinkist je aplikace na přehrávání audioknih. Až na to, že nepřehrává celé audioknihy, ale jenom výcuc těch nejdůležitějších informací z knih napříč obory. Není náhodou, že Blinkist je primárně určen pro kategorii non-fiction, tedy aby zaměstnaní lidé nemuseli všechno číst, ale jen dostat výpisky toho nejpodstatnějšího. Něco jako když jste ve škole dostali za úkol přečíst knihu, ale vy jste se na to vybodli a místo toho si našli výpisky ze čtenářského deníku na internetu. Výhodou je, když pro vás angličtina není problém, všechno totiž probíhá právě v tomto jazyce. Někoho může odradit předplatné, které se platí buď ročně (1390,-), nebo kvartálně (400,-). Za mě jsou to ale peníze, které investujete do toho nejdůležitějšího, co máte, tedy do sebe. Blinkist by vám měl pomoct dostat se k důležitým informacím rychleji.
Blinkist stáhnete na https://www.blinkist.com
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.