
172: Martin Lucký, Bizmachine 3. díl: B2B data a jejich využití

O epizodě podcastu
Co jsou to B2B data a kdy se využívají? Existují data na každý subjekt? Kdo dnes data používá? Co je to master data management? Co je to datová hygiena? Co to znamená, když se firma chová datově nehygienicky? Jaký je rozdíl mezi stalkingem a researchem? Jaká data jsou nejcennější? Jak se sbírají data?
Co jsou to B2B data a kdy se využívají? Existují data na každý subjekt? Kdo dnes data používá? Co je to master data management? Co je to datová hygiena? Co to znamená, když se firma chová datově nehygienicky? Jaký je rozdíl mezi stalkingem a researchem? Jaká data jsou nejcennější? Jak se sbírají data?
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.