Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 17: Proč je marketing sprosté slovo a jak se nespálit

17: Proč je marketing sprosté slovo a jak se nespálit

Obrázek epizody 17: Proč je marketing sprosté slovo a jak se nespálit

Poslechněte si podcast

21. 5. 2019

21 min

O epizodě podcastu

Z různých důvodů je stále patrný názor, že na lidi z marketingu se nedá spolehnout. Ať už kvůli tomu, že jako “guru” se dnes může označit každý, nebo kvůli tomu, že místo tvrdých dat se musíte spolehnout na subjektivní dojmy a pocity. Na druhou stranu mýty kolem online propagace nevznikly jen tak. A cílem dnešního podcastu by mělo být je rozptýlit. Pokud tedy nahlížíte na online marketing se skepsí, rozhodně si tuto epizodu podcastu Buduj značku pusťte.  3 klíčové informace:  Nečekejte okamžitý úspěch  Nebuďte zklamaní, když marketing nefunguje  Sledování trendů a neustálé rozšiřování obzorů vám pomůže zůstat v obraze  Novinky z reklamy:  Instagram vyrazil do boje s falešnými followery a falešnými lajky. Sociální síť poupravila svůj algoritmus tak, aby vyhledávání a mazání falešných následovatelů bylo ještě efektivnějši. Obávat se tedy musí především provozovatelé trollích farem a botů, na které úpravy algoritmu primárně cílí. Odborníci se ale shodují, že jde tak trochu o boj s větrnými mlýny, protože každou úspěšně zrušenou farmu nahradí dvě nové. Vůči některým dokonce Facebook, vlastník Instagramu, zahajuje i právní kroky. Naposledy proti novozélandské firmě, která slibovala uživatelům okamžité lajky, počty shlédnutí a followery. V době sílícího zájmu o influencery jde o velmi lukrativní byznys.  Pohyblivé obrázky jsou na sociálních sítích stále populární. A co víc: klasické GIFy doplňují stále častěji i takzvané Cinematography. Jde vlastně o pohyblivou smyčku, ta je ale v daleko vyšším rozlišení než klasický GIF. Vytvořit si můžete vlastní třeba v aplikaci DrawMotion, která je částečně zdarma. Tyto obrázky se hodí speciálně k vizuální komunikaci jakékoliv značky, především té, která se potrpí na kvalitní fotky. Typicky třeba fashion nebo gastronomie. Na uživatele pak dobře zvládnutý Cinematograph působí podobně dobře jako video.  Tiscali spouští web o bojových sportech http://fights.cz. Tiscali media je jedno z nejstarších internetových vydavatelství u nás a teď nově přidává do svého portfoila nový web zaměřený na bojové sporty. Šéfredaktorem se stal Aleš Smutný, který vede i videoherní web http://games.cz, který také spadá pod Tiscali. Na projektu se dle jeho zakladatele pracovalo asi rok a reflektuje především rostoucí zájem o bojové sporty všeho druhu u nás. Hlavní složkou webu má být databáze bojovníků čítající asi 480 tisíc záznamů.
Z různých důvodů je stále patrný názor, že na lidi z marketingu se nedá spolehnout. Ať už kvůli tomu, že jako “guru” se dnes může označit každý, nebo kvůli tomu, že místo tvrdých dat se musíte spolehnout na subjektivní dojmy a pocity. Na druhou stranu mýty kolem online propagace nevznikly jen tak. A cílem dnešního podcastu by mělo být je rozptýlit. Pokud tedy nahlížíte na online marketing se skepsí, rozhodně si tuto epizodu podcastu Buduj značku pusťte.

3 klíčové informace:


  1. Nečekejte okamžitý úspěch
  2. Nebuďte zklamaní, když marketing nefunguje
  3. Sledování trendů a neustálé rozšiřování obzorů vám pomůže zůstat v obraze

Novinky z reklamy:


Instagram vyrazil do boje s falešnými followery a falešnými lajky. Sociální síť poupravila svůj algoritmus tak, aby vyhledávání a mazání falešných následovatelů bylo ještě efektivnějši. Obávat se tedy musí především provozovatelé trollích farem a botů, na které úpravy algoritmu primárně cílí. Odborníci se ale shodují, že jde tak trochu o boj s větrnými mlýny, protože každou úspěšně zrušenou farmu nahradí dvě nové. Vůči některým dokonce Facebook, vlastník Instagramu, zahajuje i právní kroky. Naposledy proti novozélandské firmě, která slibovala uživatelům okamžité lajky, počty shlédnutí a followery. V době sílícího zájmu o influencery jde o velmi lukrativní byznys.

Pohyblivé obrázky jsou na sociálních sítích stále populární. A co víc: klasické GIFy doplňují stále častěji i takzvané Cinematography. Jde vlastně o pohyblivou smyčku, ta je ale v daleko vyšším rozlišení než klasický GIF. Vytvořit si můžete vlastní třeba v aplikaci DrawMotion, která je částečně zdarma. Tyto obrázky se hodí speciálně k vizuální komunikaci jakékoliv značky, především té, která se potrpí na kvalitní fotky. Typicky třeba fashion nebo gastronomie. Na uživatele pak dobře zvládnutý Cinematograph působí podobně dobře jako video.

Tiscali spouští web o bojových sportech fights.cz . Tiscali media je jedno z nejstarších internetových vydavatelství u nás a teď nově přidává do svého portfoila nový web zaměřený na bojové sporty. Šéfredaktorem se stal Aleš Smutný, který vede i videoherní web games.cz , který také spadá pod Tiscali. Na projektu se dle jeho zakladatele pracovalo asi rok a reflektuje především rostoucí zájem o bojové sporty všeho druhu u nás. Hlavní složkou webu má být databáze bojovníků čítající asi 480 tisíc záznamů.

Popis podcastu

Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.