![Obrázek epizody 121: Jiří a Michaela Koláčkovi: Až mi přestane naše pečivo chutnat, pekárnu zavřu](https://i.actve.net/youradio_news/tracks/3/c/3caa9ad7715de36d8f863ebbd37a89d422f273ab.png)
121: Jiří a Michaela Koláčkovi: Až mi přestane naše pečivo chutnat, pekárnu zavřu
![Obrázek epizody 121: Jiří a Michaela Koláčkovi: Až mi přestane naše pečivo chutnat, pekárnu zavřu](https://i.actve.net/youradio_news/tracks_small/3/f/3f5ea09cd45cb12a2fcbbec5ab2cdde9ce815d2e.png)
Poslechněte si podcast
29. 5. 2020
37 min
O epizodě podcastu
Po 25 letech podnikání změnil Jiří Koláček působiště a dal se na pečení. Soudě podle jména to měl udělat už dávno.
Hledal chuť žitného chleba z dětství. Tak dlouho experimentoval, až ji našel. Nejprve dodával jen známým, postupně z toho vyrostla soběstačná firma o 20 zaměstnancích. Během pěti let. Koláčkova pekárna se specializuje na výrobky ze žitného kvasu. Do rozhovoru vzal Jiří Koláček i svou dceru Michaelu, která se stará o provoz pekárny.
S jakými problémy se potýká malá výrobní firma? Jak se Češi staví k celozrnnému pečivu? A proč v začátcích nemá smysl dělat velké byznys plány?
Po 25 letech podnikání změnil Jiří Koláček působiště a dal se na pečení. Soudě podle jména to měl udělat už dávno.
Hledal chuť žitného chleba z dětství. Tak dlouho experimentoval, až ji našel. Nejprve dodával jen známým, postupně z toho vyrostla soběstačná firma o 20 zaměstnancích. Během pěti let. Koláčkova pekárna se specializuje na výrobky ze žitného kvasu. Do rozhovoru vzal Jiří Koláček i svou dceru Michaelu, která se stará o provoz pekárny.
S jakými problémy se potýká malá výrobní firma? Jak se Češi staví k celozrnnému pečivu? A proč v začátcích nemá smysl dělat velké byznys plány?
Hledal chuť žitného chleba z dětství. Tak dlouho experimentoval, až ji našel. Nejprve dodával jen známým, postupně z toho vyrostla soběstačná firma o 20 zaměstnancích. Během pěti let. Koláčkova pekárna se specializuje na výrobky ze žitného kvasu. Do rozhovoru vzal Jiří Koláček i svou dceru Michaelu, která se stará o provoz pekárny.
S jakými problémy se potýká malá výrobní firma? Jak se Češi staví k celozrnnému pečivu? A proč v začátcích nemá smysl dělat velké byznys plány?