Buduj značku
Petr Schwank
Byznys
121: Jiří a Michaela Koláčkovi: Až mi přestane naše pečivo chutnat, pekárnu zavřu
Poslechněte si podcast
29. 5. 2020
37 min
O epizodě podcastu
Po 25 letech podnikání změnil Jiří Koláček působiště a dal se na pečení. Soudě podle jména to měl udělat už dávno.
Hledal chuť žitného chleba z dětství. Tak dlouho experimentoval, až ji našel. Nejprve dodával jen známým, postupně z toho vyrostla soběstačná firma o 20 zaměstnancích. Během pěti let. Koláčkova pekárna se specializuje na výrobky ze žitného kvasu. Do rozhovoru vzal Jiří Koláček i svou dceru Michaelu, která se stará o provoz pekárny.
S jakými problémy se potýká malá výrobní firma? Jak se Češi staví k celozrnnému pečivu? A proč v začátcích nemá smysl dělat velké byznys plány?
Po 25 letech podnikání změnil Jiří Koláček působiště a dal se na pečení. Soudě podle jména to měl udělat už dávno.
Hledal chuť žitného chleba z dětství. Tak dlouho experimentoval, až ji našel. Nejprve dodával jen známým, postupně z toho vyrostla soběstačná firma o 20 zaměstnancích. Během pěti let. Koláčkova pekárna se specializuje na výrobky ze žitného kvasu. Do rozhovoru vzal Jiří Koláček i svou dceru Michaelu, která se stará o provoz pekárny.
S jakými problémy se potýká malá výrobní firma? Jak se Češi staví k celozrnnému pečivu? A proč v začátcích nemá smysl dělat velké byznys plány?
Hledal chuť žitného chleba z dětství. Tak dlouho experimentoval, až ji našel. Nejprve dodával jen známým, postupně z toho vyrostla soběstačná firma o 20 zaměstnancích. Během pěti let. Koláčkova pekárna se specializuje na výrobky ze žitného kvasu. Do rozhovoru vzal Jiří Koláček i svou dceru Michaelu, která se stará o provoz pekárny.
S jakými problémy se potýká malá výrobní firma? Jak se Češi staví k celozrnnému pečivu? A proč v začátcích nemá smysl dělat velké byznys plány?
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Moderuje ho majitel podcastového vydavatelství EP Events and Production Petr Schwank.