
1: Jak vytěžit co možná nejvíc z vaší marketingové strategie?

O epizodě podcastu
Na závěr roku je běžné dávat dohromady koncepci a plány na rok další. A nejinak tomu je i v marketingu. Pokud přemýšlíte, že do marketingových aktivit šlápnete víc a lámete si hlavu nad tím, jak z nich vytěžit maximum, pak je tato epizoda přesně pro vás. Toto jsou 3 klíčové informace:
- Změřte se jen na ty sítě, které považujete za důležité
- Vysvětlujte, dělejte osvětu, má to smysl
- Stanovte si reálné cíle a buďte trpěliví
Na závěr roku je běžné dávat dohromady koncepci a plány na rok další. A nejinak tomu je i v marketingu. Pokud přemýšlíte, že do marketingových aktivit šlápnete víc a lámete si hlavu nad tím, jak z nich vytěžit maximum, pak je tato epizoda přesně pro vás. Toto jsou 3 klíčové informace:
Změřte se jen na ty sítě, které považujete za důležité
Vysvětlujte, dělejte osvětu, má to smysl
Stanovte si reálné cíle a buďte trpěliví
Popis podcastu
Jak vybudujete značku, kterou zákazníci zbožňují? Poslouchejte příběhy českých podnikatelů z firem, které jsou na tom stejně jako vy. Oddané svému řemeslu. Jak přemýšlí? Co je inspiruje? Jakých chyb se ve svém podnikání dopustili? Jak se jim povedlo přežít v extrémně náročném prostředí byznysu? Podcast Buduj značku vám pomáhá na vaší byznysové cestě. Rozhovory moderuje Petr Schwank z podcastového vydavatelství EP Events and Production.