
Nepředáváme vědomosti, ale dovednosti. Vojta Krmíček o podpoře podnikavosti na školách.

Poslechněte si podcast
1. 3. 2022
22 min
O epizodě podcastu
Umí se vaše děti poučit z vlastních chyb a využít je ve svůj prospěch? Jsou zběhlé v komunikaci? Vědí, proč je tolik důležitá spolupráce? A s chůtí se pouští do nových věcí? Pak vám gratulujeme a chceme kontakt školu, do které dochází!
V Česku se totiž studenti stále spíše učí data nazpaměť a učitelé v nich jen málodky rozvíjí podnikavost. I přesto, že právě podnikavost může být cesta, jak studenty naučit na světě nevidět problémy, ale příležitosti.
Jaký je rozdíl mezi podnikáním a podnikavostí?
Je potřeba rozvíjet studenty, nebo učitele?
A umíte i vy ve svých dětech vzbudit podnikatelského ducha?
Vojtu Krmíčkabaví dělat nové věci. Proto když mu vJihomoravském inovačním centru, nabídli rozšířit působnost od podpory startupů narozvoj podnikavosti ve školách, Vojta se do nového projektu vrhl s jeho vlastním nadšením. K úspěchu měl všechny předpoklady, užívá si roli kouče i lektora, miluje dobrodružství a největší radost mu dělá, když se lidem kolem něj daří.
Minimálně v Jihomoravském kraji je tak i díky Vojtovi rozvoj podnikavosti na školách běžný. Jak se mu to podařilo? A jak motivovat i další studenty? Dozvíte se v rozhovoru.
Umí se vaše děti poučit z vlastních chyb a využít je ve svůj prospěch? Jsou zběhlé v komunikaci? Vědí, proč je tolik důležitá spolupráce? A s chutí se pouští do nových věcí? Pak vám gratulujeme a chceme kontakt na školu, do které dochází!
V Česku se totiž studenti stále spíše učí data nazpaměť a učitelé v nich jen málodky rozvíjí podnikavost. I přesto, že právě podnikavost může být cesta, jak studenty naučit na světě nevidět problémy, ale příležitosti.
Jaký je rozdíl mezi podnikáním a podnikavostí?
Je potřeba rozvíjet studenty, nebo učitele?
A umíte i vy ve svých dětech vzbudit podnikatelského ducha?
Vojtu Krmíčkabaví dělat nové věci. Proto když mu vJihomoravském inovačním centru, nabídli rozšířit působnost od podpory startupů narozvoj podnikavosti ve školách, Vojta se do nového projektu vrhl s jeho vlastním nadšením. K úspěchu měl všechny předpoklady, užívá si roli kouče i lektora, miluje dobrodružství a největší radost mu dělá, když se lidem kolem něj daří.
Minimálně v Jihomoravském kraji je tak i díky Vojtovi rozvoj podnikavosti na školách běžný. Jak se mu to podařilo? A jak motivovat i další studenty? Dozvíte se v rozhovoru.