
Bez Facebooku se neobejdete. Specialistka na digitální marketing Martina Bartl prozrazuje, jak být úspěšní na sociálních sítích.

O epizodě podcastu
Na sociálních sítích strávíme průměrně 159 minut denně, jen v Česku je na Facebooku aktivních 5 milionů lidí. Umíte je zaujmout?
- Pro koho jsou sociální sítě vhodné? A jaké to jsou?
- Jak vytvořit strategii?
- Co obsahuje každý dobrý příspěvek?
- A jsou lajky měřítkem úspěchu? Nebo je to jinak?
Martina Bartl je specialistka na digitální marketing, má zkušenosti z mediální agentury i z médií. V posledních dvaceti letech se soustředila především na mediální strategie a analýzu.
Zajímají vás aktuální trendy? V podcastu se dozvíte vše, co byste o sociálních sítích právě teď měli vědět.
Na sociálních sítích strávíme průměrně 159 minut denně, jen v Česku je na Facebooku aktivních 5 milionů lidí. Umíte je zaujmout? Pro koho jsou sociální sítě vhodné? A jaké to jsou? Jak vytvořit strategii? Co obsahuje každý dobrý příspěvek? A jsou lajky měřítkem úspěchu? Nebo je to jinak? Martina Bartl je specialistka na digitální marketing, má zkušenosti z mediální agentury i z médií. V posledních dvaceti letech se soustředila především na mediální strategie a analýzu. Zajímají vás aktuální trendy? V podcastu se dozvíte vše, co byste o sociálních sítích právě teď měli vědět. Web | Instagram | Facebook
Popis podcastu
Co kdybychom vám řekli, že i vaše neziskovka může být zisková? Namísto hledání dárců a vyplňování grantů byste se pak naplno mohli věnovat projektům, které opravdu pomáhají. V podcastu Bez grantu?! se vás pokusíme přesvědčit o tom, že i když děláte dobro, neznamená to, že by vaše služba měla být zadarmo. Právě naopak. Naučíme vás, jak i o vašich dobročinných projektech přemýšlet byznysově. Ukážeme vám, jak rozjet společensky prospěšné podnikání (a neprodělat kalhoty) a prozradíme, proč byste se právě vy měli přidat k sociálním inovátorům, kteří mění svět. Ať jste kdokoli, začít můžete hned od zítřka.🔵 Více na www.321dilna.cz