
Tomáš Jirsa ~ Komunikační agentury se musejí stát médii a mediální domy agenturami

O epizodě podcastu
→ Celý rozhovor poslouchejte na https://HeroHero.co/Aust
"Stejně jako končí doba kamenných mediálních baráčků velkých skupin, vidím, že v krizi je i odvětví kamenných komunikačních agentur, mediálních či píárových," míní Tomáš Jirsa, majitel agenturní skupiny Katz83, kterou po dvou letech “experimentálního brandu” začal nazývat "engagement network". Zapojení a síť tvůrců, to jsou základní pojmy v tom, jak teď svou práci profesionálního komunikátora pojímá. "Engagement je metrika, která to všechno spojuje. Zapojení se vyvolává podcastem, obsahem na sociálních sítích, i pokud jde píárista přesvědčovat novináře, je to určitá forma interakce, engagementu," říká "obsahový podnikatel" Jirsa. Letos dosáhl 40 let, 15 let řídí svou agenturu. Vedení teď předává novému šéfovi, který přišel z Czech News Center. V plné verzi rozhovoru pro předplatitele probíráme, na čem vlastně Katz83 před časem dělal pro Home Credit, pro koho pracuje dnes, jak probíhalo spojení agregátoru Zdroj.cz s webem Info.cz a proč Tomáš Jirsa skončil v roli vydavatele, proč teď vedení své agentury opouští a s čím novým přijde podcast Insider.
→ Kompletní epizody poslouchejte přímo na HeroHero.co/Aust
Popis podcastu
Mediální topmanažeři, marketéři i vlivní tvůrci v rozhovorech s Ondřejem Austem, šéfredaktorem webu Médiář a dlouholetým pozorovatelem médií