
Petra Pipková ~ Šéfka McCann Boost o strategickém plánování v Česku

O epizodě podcastu
→ Celý rozhovor (58 minut) najdete jen na www.Aust.cz
Dvě dekády vedla mediální agenturu MediaCom, rok řídila mediálku Knowlimits, stála u zrodu Asociace mediálních agentur. Po pěti letech se vrátila ke strategickému plánování a vede novou divizi McCann Boost. Co by teď v branži uvítala? "Digitalizovat" televize, aby umožnily flexibilnější zadávání reklamních kampaní, a mít k dispozici víc průběžných dat o konzumaci mediatypů, zejména televize v kombinaci s internetem. Právě o stavu a vývoji strategického plánování mediální komunikace v Česku byl náš rozhovor, poslechněte si.
→ Kompletní epizody poslouchejte přímo na HeroHero.co/Aust
Popis podcastu
Mediální topmanažeři, marketéři i vlivní tvůrci v rozhovorech s Ondřejem Austem, šéfredaktorem webu Médiář a dlouholetým pozorovatelem médií