Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Petra Pipková ~ Šéfka McCann Boost o strategickém plánování v Česku

Petra Pipková ~ Šéfka McCann Boost o strategickém plánování v Česku

Obrázek epizody Petra Pipková ~ Šéfka McCann Boost o strategickém plánování v Česku

Poslechněte si podcast

23. 2. 2023

21 min

O epizodě podcastu

Celý rozhovor (58 minut) najdete jen na www.Aust.cz

Dvě dekády vedla mediální agenturu MediaCom,  rok řídila mediálku Knowlimits, stála u zrodu Asociace mediálních agentur. Po pěti letech se vrátila ke strategickému plánování a vede novou divizi McCann Boost. Co by teď v branži uvítala? "Digitalizovat" televize, aby umožnily flexibilnější zadávání reklamních kampaní, a mít k dispozici víc průběžných dat o konzumaci mediatypů, zejména televize v kombinaci s internetem. Právě o stavu a vývoji strategického plánování mediální komunikace v Česku byl náš rozhovor, poslechněte si.

Kompletní epizody poslouchejte přímo na HeroHero.co/Aust

→ Celý rozhovor (58 minut) najdete jen na www.Aust.czDvě dekády vedla mediální agenturu MediaCom,  rok řídila mediálku Knowlimits, stála u zrodu Asociace mediálních agentur. Po pěti letech se vrátila ke strategickému plánování a vede novou divizi McCann Boost. Co by teď v branži uvítala? "Digitalizovat" televize, aby umožnily flexibilnější zadávání reklamních kampaní, a mít k dispozici víc průběžných dat o konzumaci mediatypů, zejména televize v kombinaci s internetem. Právě o stavu a vývoji strategického plánování mediální komunikace v Česku byl náš rozhovor, poslechněte si.→ Celé epizody bez reklam poslouchejte na HeroHero.co/Aust

Popis podcastu

Mediální topmanažeři, marketéři i vlivní tvůrci v rozhovorech s Ondřejem Austem, šéfredaktorem webu Médiář a dlouholetým pozorovatelem médií