Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Libuše Šmuclerová ~ Noviny nejsou jogurty, měly by mít 0 % DPH

Libuše Šmuclerová ~ Noviny nejsou jogurty, měly by mít 0 % DPH

Obrázek epizody Libuše Šmuclerová ~ Noviny nejsou jogurty, měly by mít 0 % DPH

Poslechněte si podcast

17. 5. 2023

34 min

O epizodě podcastu

→ Celý hodinový rozhovor sledujte na https://herohero.co/aust

Co by znamenalo vyšší zdanění novin pro tradiční vydavatelské domy i pro konzumenty médií a proč je denní tisk důležitý, i když papírové noviny kupuje a čte čím dál míň lidí? "Vláda vhání Českou republiku do náruče dezinformačních webů a technologických platforem," reaguje za Unii vydavatelů Libuše Šmuclerová , předsedkyně správní rady této tradiční vydavatelské asociace, na plán Fialova kabinetu navýšit DPH z 10 na 12 % v případě časopisů a na 21 % v případě novin. Unie vydavatelů prohlásila, že bude usilovat o "supersníženou" sazbu, tedy 0 % na noviny i časopisy, stejně jako to má být u knih. "Média nejsou jogurty, není to klasické zboží. Hrají ve společnosti úplně jinou roli, a nejde jenom o ekonomiku," říká Šmuclerová, též předsedkyně představenstva Czech News Center, jednoho z největších mediálních domů v Česku.

Kompletní epizody poslouchejte přímo na HeroHero.co/Aust

→ Celý hodinový rozhovor sledujte na https://herohero.co/austCo by znamenalo vyšší zdanění novin pro tradiční vydavatelské domy i pro konzumenty médií a proč je denní tisk důležitý, i když papírové noviny kupuje a čte čím dál míň lidí? "Vláda vhání Českou republiku do náruče dezinformačních webů a technologických platforem," reaguje za Unii vydavatelů Libuše Šmuclerová, předsedkyně správní rady této tradiční vydavatelské asociace, na plán Fialova kabinetu navýšit DPH z 10 na 12 % v případě časopisů a na 21 % v případě novin. Unie vydavatelů prohlásila, že bude usilovat o "supersníženou" sazbu, tedy 0 % na noviny i časopisy, stejně jako to má být u knih. "Média nejsou jogurty, není to klasické zboží. Hrají ve společnosti úplně jinou roli, a nejde jenom o ekonomiku," říká Šmuclerová, též předsedkyně představenstva Czech News Center, jednoho z největších mediálních domů v Česku.→ Celé epizody bez reklam poslouchejte na HeroHero.co/Aust

Popis podcastu

Mediální topmanažeři, marketéři i vlivní tvůrci v rozhovorech s Ondřejem Austem, šéfredaktorem webu Médiář a dlouholetým pozorovatelem médií