Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Fury, Haas, Jankovičová ~ Kudy kráčí nezávislé marketingové agentury

Fury, Haas, Jankovičová ~ Kudy kráčí nezávislé marketingové agentury

Obrázek epizody Fury, Haas, Jankovičová ~ Kudy kráčí nezávislé marketingové agentury

Poslechněte si podcast

3. 1. 2024

1 hod

O epizodě podcastu

→ Celý rozhovor (95 minut) poslouchejte na HeroHero.co/Aust

Z jedné strany čím dál komplexnější síťové agentury, z druhé strany bobtnající interní oddělení samotných zadavatelů reklamy – zužuje se prostor pro nezávislé marketingové týmy? Kudy vede další cesta agentur, které nejsou součástí nadnárodních sítí? Čím mohou být pro své klienty unikátní? Mají se zaměřovat na jejich výsledky spíš než na své výstupy? Jak se k tomu všemu staví v praxi, o tom diskutovali spoluzakladatelé tří významných tuzemských nezávislých agentur: Petra Jankovičová z Triadu (zároveň prezidentka Asociace komunikačních agentur), Robert Haas ze Symbia a Marián Fury z Darwin & the Machines. V debatě došlo na vývoj v uplynulé dekádě na agenturní scéně, one-stop shopy, procurement, orchestraci, samozřejmě tendry a dokonce i na dávný výroční Digiveletrh.

Kompletní epizody poslouchejte přímo na HeroHero.co/aust

→ Celý rozhovor (95 minut) poslouchejte na HeroHero.co/AustZ jedné strany čím dál komplexnější síťové agentury, z druhé strany bobtnající interní oddělení samotných zadavatelů reklamy – zužuje se prostor pro nezávislé marketingové týmy? Kudy vede další cesta agentur, které nejsou součástí nadnárodních sítí? Čím mohou být pro své klienty unikátní? Mají se zaměřovat na jejich výsledky spíš než na své výstupy? Jak se k tomu všemu staví v praxi, o tom diskutovali spoluzakladatelé tří významných tuzemských nezávislých agentur: Petra Jankovičová z Triadu (zároveň prezidentka Asociace komunikačních agentur), Robert Haas ze Symbia a Marián Fury z Darwin & the Machines. V debatě došlo na vývoj v uplynulé dekádě na agenturní scéně, one-stop shopy, procurement, orchestraci, samozřejmě tendry a dokonce i na dávný výroční Digiveletrh.→ Celé epizody bez reklam poslouchejte na HeroHero.co/Aust

Popis podcastu

Mediální topmanažeři, marketéři i vlivní tvůrci v rozhovorech s Ondřejem Austem, šéfredaktorem webu Médiář a dlouholetým pozorovatelem médií