Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #50b - Jak a proč měřit zákaznickou zkušenost v B2B  – Martin Souček, Survio.com

#50b - Jak a proč měřit zákaznickou zkušenost v B2B – Martin Souček, Survio.com

Obrázek epizody #50b - Jak a proč měřit zákaznickou zkušenost v B2B  – Martin Souček, Survio.com

Poslechněte si podcast

12. 5. 2021

34 min

Jak zjistit, co zákazník potřebuje? Jak je spokojený s mými službami? I s tím, jak se mu komunikuje s mými zaměstnanci? Martin Souček je marketingový ředitel aplikace Survio.com. Používá tedy pro vlastní byznys vlastní služby. A ví, jak dělat zákaznický průzkum, aby fungoval. V tomto rozhovoru sdílí své zkušenosti s používáním NPS u nás i v různých jiných kulturách, s hodnocením práce prodejců i s vyhodnocováním dotazníků a důležitostí okamžité reakce na projevy nespokojenosti zákazníka. Celý rozhovor jako video a podcasty najdete zde: https://martinbednar.net/blog/

Popis podcastu

Učím obchodníky ve velkých firmách prodávat více jiným velkým firmám.