Podcast Adastra: Jsou data poklad nebo peklo?
50 epizod
5 odběratelů
1: Ukázat zákazníkům, jak jejich data tečou firmou, by mělo být cílem všech společností, říká Miroslav Umlauf, Chief Data Officer Avastu
8. 11. 2021
32 min
2: Nikola Pleska (Microsoft) a Jiří Čermák (Blindspot Solutions): Computer vision často odhalí nedostatky, o kterých firmy nemají ani tušení
22. 11. 2021
38 min
3: Do minuty víme, jak optimalizovat náklad kontejneru tak, abychom ušetřili zdroje a nevozili draze vzduch, říká Jakub Novák ze ŠKODA Auto
6. 12. 2021
21 min
4: Bude mít klient na konci měsíce na zaplacení hypotéky nebo mu hrozí kreditní riziko? S predikcí pohybu peněz na účtu pomůže aplikace Trench, říká Vanda Gomolčáková (KB)
20. 12. 2021
31 min
5: Jakub Šmíd (Blindspot Solutions): Příležitosti data driven e-commerce? Kromě personalizace e-shopů umíme pomoci zvýšit obrat u jídla, kterému se blíží expirace, třeba až o 60 %
22. 12. 2021
29 min
6: Když člověk ráno nahlásí, že je v karanténě, dokážeme přeplánovat směny v řádu vteřin díky umělé inteligenci, říká Štěpán Kopřiva z Blindspot Solutions
12. 1. 2022
38 min
7: Tradiční banky se musí spojit s digitálními fintech startupy, nebo nabídnout vlastní moderní dynamické produkty. Jiná cesta není, říká David Kozelka z Adastry
10. 2. 2022
21 min
8: Cloudu se nevyhnete. Firmám ale radíme střízlivý přístup a začít s proof-of-concepty, říká David Kaláb z Adastry
17. 2. 2022
20 min
9: Jednou děláte šéfa kolegovi, jindy se role otočí. Práce na projektech je velmi rozmanitá – dává hodně prostoru, ale vyžaduje i odpovědnost, říká David Kozelka z Adastry
3. 3. 2022
13 min
10: Online a fyzický retail spolu budou nadále koexistovat, konkurovat si a vzájemně se v dobrém ovlivňovat, říká Petr Blabla, Head of Digital Retail z Adastry
7. 3. 2022
18 min
11: Data už nevnímáme tak, že nám bourají plány, naopak nám pomáhají dělat správná rozhodnutí. I přes určitý diskomfort víme, že díky nim jsou změny správné interně i pro zákazníky, říká Petr Břoušek z LEGA
9. 3. 2022
24 min
12: Strávili jsme téměř rok jen tím, že jsme si ujasňovali, co s daty chceme dělat. Bez téhle fáze by nám byla k ničemu, říká Pavel Císař z Plzeňského Prazdroje
10. 3. 2022
23 min
13: Nejen kolegové, ale i přátelé. Práce je u nás hodně o cestování a přátelství, které podporuje i naše firemní kultura, říká Mirek Kolář z Adastra Business Consulting
9. 5. 2022
12 min
14: Aplikační monitoring jde až na dřeň problému. Řešení Dynatrace šetří bankám čas i peníze, říká Jiří Kurejko z Adastry
15. 5. 2022
32 min
15: Úvěr na pár kliknutí chtějí miliony drobných podnikatelů, banky to ale netuší
18. 5. 2022
16 min
16: Nikoho nikam uměle netlačíme, nováčci se u nás posouvají sami, říká architekt a delivery manager Adastry Jan Karban
30. 5. 2022
15 min
17: Úvěr na nákup podle chování. Scoring vycházející z behaviorálních dat dává šanci i lidem, kterým by banky nepůjčily, říká Ondřej Šmakal z Orka Ventures
10. 6. 2022
27 min
18: Lidé se u nás nesmí bát dělat nové věci, říká Dagmar Bínová, Big Data & Data Science Team Lead v Adastře
20. 6. 2022
8 min
19: Každý si u nás může vybrat projekt, který ho bude bavit, říká ředitel divize Telco a Retail Adastry Jiří Balcárek
21. 6. 2022
10 min
20: Vymýšlíme zákazníkům nová řešení, proto potřebujeme lidi s invencí, říká vedoucí konzultant v oblasti digitalizace výroby v Adastře Zdeněk Hruška
29. 6. 2022
10 min
21: Zákazníci by měli vědět, co chtějí. Některé požadavky jim ale v zájmu jejich byznys potřeb rozmlouváme, říká architekt a delivery manager Adastry Jan Karban
4. 7. 2022
20 min
22: Albert Schandl (CIRAA): Firmy zatím nepočítají uhlíkovou stopu nakoupených materiálů a služeb, to se ale změní
28. 7. 2022
25 min
23: Zhmotnili jsme dvacetileté know-how a vyvinuli vlastní nástroj pro finanční reporting, říká business developer Adastry Oto Gücklhorn
23. 9. 2022
25 min
24: Energie není bezedná nádoba. Nárůst elektromobilů musí doprovázet dostatečná nabíjecí infrastruktura, jinak může být „šťáva“ pro auta na příděl, říká Jiří Nykodým z VOLTDRIVE
27. 9. 2022
35 min
25: Michaela Bauer (ČSOB): Virtuální asistentka Kate vyřeší s klientem zapomenutý PIN a zvládne end-to-end další dvě stovky bankovních procesů
10. 10. 2022
29 min